Μέθοδοι αποστολής και παράδοσης προϊόντων

Αποστολή με Courier (ΕΛΤΑ Courier / EKOL.com)

Μετά τη λήψη της παραγγελίας σας, θα ειδοποιήστε με μήνυμα στο email σας κάθε φορά που η κατάσταση της παραγγελίας σας αλλάζει, ανάλογα με την πορεία της (π.χ. εκκρεμεί, επιβεβαιώθηκε, αποστάλθηκε).

 

Με βάση το χρονοδιάγραμμα των συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών (ΕΛΤΑ Courier / EKOL.com), οι παραλαβές των προϊόντων γίνονται: για την Αττική εντός 24 ωρών από την στιγμή που θα αποσταλεί η παραγγελία σας, στις πρωτεύουσες των νομών εντός 24 ωρών, στις πιο απομακρυσμένες (κωμοπόλεις) εντός 48 ωρών και στις πιο δυσπρόσιτες εντός 72 ωρών.

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 19:00. Εάν επιθυμείτε η παράδοση του δέματος να πραγματοποιηθεί συγκεκριμένες ώρες (πρωινές: 09:00-14:00 ή απογευματινές: 14:00-19:00), θα προτείναμε για διευκόλυνσή σας να το αναφέρετε στο πεδίο σημείωσης που εμφανίζεται στο τελικό στάδιο "Ολοκλήρωση Παραγγελίας" της αγοράς σας. Σε περίπτωση που το ξεχάσετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που θα βρείτε στο αντίστοιχο άρθρο.

Το κόστος αποστολής καθορίζεται από το ύψος της παραγγελίας σας. Έτσι για παραγγελίες μέχρι 30€ το κόστος αποστολής είναι 3€ με Φ.Π.Α. για όλη την Ελλάδα. Για παραγγελίες μεγαλύτερες των 30€ τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα.

Για τη δική σας καλύτερη ενημέρωση, όσον αφορά την αποστολή της παραγγελίας σας, το Homee σας αποστέλλει μέσω email τον αριθμό αποστολής, τον οποίο τοποθετείτε στη σελίδα της ΕΛΤΑ Courier ώστε να ενημερώνεστε σε ποιο ακριβώς σημείο βρίσκεται η παραγγελία σας και για τον ακριβή χρόνο παράδοσης.

Το Homee δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων όταν στην διαδικασία υπεισέρχονται αστάθμητοι παράγοντες. Ενδεικτικά, δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις τελωνείων, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης - εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν τη διακίνηση των εμπορευμάτων. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε το ταχύτερο δυνατό μαζί σας για να συνεννοηθούμε για τη νέα ημερομηνία παράδοσης.

Παρόλο που έχουμε λάβει κάθε μέριμνα για την ενημέρωσή σας για τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, υπάρχει η πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή και πάλι το Homee θα επικοινωνήσει μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσει για το χρόνο νέας παραλαβής του προϊόντος που επιλέξατε και είναι σε προσωρινή έλλειψη. Εάν το προϊόν που επιλέξατε εκ παραδρομής δεν ανακοινωθεί από εμάς ότι βρίσκεται σε μόνιμη έλλειψη ή κατάργηση τότε και πάλι θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συνεννοηθούμε για την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας σας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχουν καταβληθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Παραλαβή από το κατάστημα

Εάν αυτός είναι ο τρόπος που έχετε επιλέξει να παραλάβετε το προϊόν σας, καλείσθε να έχετε μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα, την ταυτότητά σας και τον κωδικό παραγγελίας, εάν βεβαίως ο τρόπος που επιλέξατε να εξοφλήσετε το προϊόν είναι με πιστωτική κάρτα.

Οι ώρες καταστήματος είναι:

Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 9:00 - 15:00

Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 9:00 - 21:00

Για το Homee,

Αργυροπούλου Αγγελική

Υπεύθυνη Πωλήσεων

 

 

© 2012-21 Η. ΦΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ & Σ.Ι.Α Ο.Ε

Κατασκευή ιστοσελίδας Intelligent Solutions

Greek Menu

We use cookies
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Η περιήγησή σας συνεπάγεται ότι αποδέχεστε τη χρήση των cookies.
Ok